Citation
Yusoff, Siti Zanariah and Adzharuddin, Nor Azura and Bolong, Jusang
(2014)
Faktor pencetus perilaku pencarian maklumat produk halal dalam kalangan keluarga Islam.
Global Media Journal-Malaysian Edition, 3 (2).
pp. 69-82.
ISSN 2231-9948
Abstract
Keperluan maklumat merupakan keperluan kognitif bagi setiap individu dalam keluarga. Aktiviti pencarian maklumat merupakan perkara asas dalam perkongsian maklumat terutama dalam konteks kecelaruan maklumat produk halal di pasaran. Kertas kerja ini akan menumpukan kepada faktor yang mencetuskan perilaku pencarian maklumat produk halal dalam keluarga Islam memandangkan ia hangat diperkatakan dan menjadi tumpuan masyarakat kerana ia melibatkan hukum hakam agama. Kertas kerja ini juga memerihalkan faktor-faktor yang boleh diberi perhatian sebagai faktor pencarian maklumat produk makanan halal dalam kalangan keluarga Islam.
Download File
Preview |
|
PDF
Faktor pencetus perilaku pencarian maklumat produk halal dalam kalangan keluarga Islam.pdf
Download (452kB)
| Preview
|
|
Additional Metadata
Actions (login required)
|
View Item |