Citation
Universiti Putra Malaysia, Bahagian Komunikasi Korporat
(2013)
Prof. Shatar seru tingkat perkhidmatan berkualiti kepada pelajar UPM.
[UPM News]
Abstract
SERDANG, 18 Jun (UPM) – Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni), Universiti Putra Malaysia (UPM) Prof. Dr. Mohammad Shatar Sabran menyeru barisan stafnya meningkatkan perkhidmatan berkualiti kepada pelajar yang merupakan pemegang taruh utama universiti. “Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni (HEPA) dan entitinya perlu berterusan mengadakan proses ‘engagement’ bersama pelajar dalam menjayakan misi mencemerlangkan akademik dan sahsiah mereka. “HEPA turut bertindak sebagai keluarga dan rakan pelajar bagi merealisasikan matlamat serta berwaspada dengan anasir luar yang sering cuba mengambil kesempatan dan mempergunakan pelajar,” katanya dalam ucapan dasar beliau di Dewan Harmoni, Kolej Kelima UPM.
Download File
Official URL or Download Paper: http://www.upm.edu.my/berita/details/perkhidmatanb...
|
Additional Metadata
Item Type: | UPM News |
---|---|
Divisions: | Universiti Putra Malaysia |
Publisher: | Universiti Putra Malaysia |
Depositing User: | Norhaliza Zainal |
Date Deposited: | 19 Jul 2013 02:04 |
Last Modified: | 19 Jul 2013 02:04 |
URI: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/25599 |
Statistic Details: | View Download Statistic |
Actions (login required)
View Item |